16 Aralık 2019 Pazartesi

Özür


Ben daha önceden de kırıldım birkaç yerimden
Kırıldım da belli etmedim sana olan sevgimden
Sadece samimi bir özür bekledim senden
Bekledim de beklediğime erişemedim, neden?

Olan oldu ve süpürdük anıları usulca bir kenara
Ama gerek var mıydı bu kadar soğukluğa?
Yine de bir haber duysam, telaşa kapılsam, kıyamadım sana
Konuştuk ama dönüşmüştük artık çoktan iki yabancıya

Geçen onca güzel yılın ardından oldu mu bu?
Bir özür dilemek neden bu kadar zordu?
Hatırlar mısın geçen yıl sanırım Mayıs ayıydı
Bizi derinden soğuk bir kırgınlık almıştı

Uzatmıştım tazecik bir zeytin dalı o zaman sana
Bilmem ki saklıyor musun hala belki de bir kitap arasında
Eğer saklıyorsan kuru-taze fark etmez, onu bana geri yolla
Ya da bir beyaz güvercin salıver gök kubbenin ortasına

Aylar geçti mevsimler de değişti
Senden bana ne bir dal geldi
Ne de güvercin bir haber getirdi
Anlaşılan arkadaşlığımız burada bitti!

Esra KURTULDU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EĞER TESADÜFEN YA DA HERHANGİ BİR ŞEKİLDE BU YAZIYA ULAŞTIYSANIZ VE OKUDUYSANIZ, LÜTFEN YORUM YAPIN! :)

Yorumlarınızı bekliyorum...
---
Waiting for your comments...