21 Nisan 2021 Çarşamba

Penceredeki Sen II


Gördüm bugün yine seni aynı manzarada,

Duruyordun yine o pencerenin pervazında,

Yine mi aynı düşüncelere daldın yoksa?

Unut artık şu herifi, kaç kere dedim sana Seniha?


Çırpı bacaklı ve suratsız herifin tekiydi Suat!

Her gördüğümde hayalimde beliriyordu okkalı bir tokat,

Karaktersiz biriydi, bencildi ve de aşırı vasat,

Söyler misin Seniha, sen ne buldun onda bana bir anlat?


Penceredeki sen ve bendeki ben, iyi anlaşırız inan,

İnadı bırak haydi, olmanı istemiyorum daha fazla ziyan,

Ben diyorum ki gönül bahçemize ekelim beraber bir fidan,

Bir daha soruyorum Seniha, olmak ister misin evimde sultan?


Esra KURTULDU

21.04.2021 - Çarşamba


Not: Yazarken çok eğlendim, umarım okurken siz de eğlenmişsinizdir!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EĞER TESADÜFEN YA DA HERHANGİ BİR ŞEKİLDE BU YAZIYA ULAŞTIYSANIZ VE OKUDUYSANIZ, LÜTFEN YORUM YAPIN! :)

Yorumlarınızı bekliyorum...
---
Waiting for your comments...