22 Ocak 2021 Cuma

Aya Merdiven Dayamak

Sıcak yaz gecelerinde pencerenin yanına yatıp,

Yüzümü okşayan tatlı tuzlu meltemle aya bakıp,

Tutkuyla dilerdim aya merdiven dayamayı,

O zamanlar bir çocuktum sadece,

Her gece koca gözlerimi ona çevirip hayallere dalmayı,

İnanmayı severdim belki de mucizelere,

Ama diyorum ya o zamanlar bir çocuktum sadece,

Üzerindeki çukurları sayıp şişko yüzüne sarılıp,

Kenardan ayaklarımı sallandırıp,

Orada oturmayı düşlerdim her gece,

Acaba oradan dünya nasıl görünüyor diye düşüne düşüne,

Bir bakmışsın dalıvermişim uykuya,

Sabah olunca ay çekip gidince,

Çoktan kaybolmuştu merdiven sessizce!


Esra KURTULDU

6 Şubat 2020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EĞER TESADÜFEN YA DA HERHANGİ BİR ŞEKİLDE BU YAZIYA ULAŞTIYSANIZ VE OKUDUYSANIZ, LÜTFEN YORUM YAPIN! :)

Yorumlarınızı bekliyorum...
---
Waiting for your comments...